Airlie Beach - Reisverslag uit Edge Hill, Verenigde Staten van Esther Radder - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Edge Hill, Verenigde Staten van Esther Radder - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Februari 2013 | Verenigde Staten, Edge Hill

De trein had gelukkig een uur vertraging, dus om 5 uur kwamen we aan op het station. Shuttle service op het station naar Airlie Beach (echt weer super geregeld)! Ik was een beetje bang dat we op dit tijdstip gewoon langs de kant van de weg werden gedropt, maar werden netjes bij de Mc Donalds afgezet, met een uitleg waar alle hostels zijn. We waren zo moe en het was heel slecht weer.. Om 7 uur richting het eerste hostel gelopen, hier konden we terecht, maar pas om 14 uur in de kamer. We wilde echt even slapen, dus op zoek naar een ander Hostel. We kwamen bij Base terecht, mooi hostel met zwembad en kleine appartementen. Konden er gelijk in zonder een extra dag te betalen. Echt heel goed geregeld! En even slapen :)! We deelde de kamer met twee schattige meisjes uit Zweden later ook een meisje uit Canada. Even heerlijk geslapen en s middags Airlie Beach gaan ontdekken. Leuke badplaats met redelijk veel winkeltjes en restaurantjes. En het werd nog best goed weer :)! Even wat excursies geboekt en daarna ben ik nog even naar het strand geweest, echt zo fijn!! Heerlijk gegeten nog wat drankjes gehaald en weer lekker slapen...