Sydney - Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Esther Radder - WaarBenJij.nu Sydney - Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Esther Radder - WaarBenJij.nu

Sydney - Port Macquarie

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

11 Februari 2013 | Australië, Port Macquarie

Inmiddels ook aangekomen in Sydney! Bij gebrek aan internet twee reisverslagen in een dan maar ;)!

Goede vlucht gehad, twee nieuwe mensen leren kennen. Grappig wat mensen je op zo'n vlucht allemaal vertellen. Heb me eigenlijk helemaal niet verveeld. Na een koude douche op het vliegveld met de trein richting Janey! Op Central Station afgesproken (erg groot) dus dat was even zoeken, maar we hebben elkaar gevonden! Echt heel raar om elkaar zo ver van huis weer te zien :). Elkaar heel veel te vertellen dus weer helemaal leuk. Janey heeft Sydney al gezien, dus dat bewaar ik voor het laatst. Gelijk een ticket voor de trein naar Brisbane geboekt waar bij we wel tussendoor uit kunnen stappen. Een uur na mijn aankomst in Sydney zat ik dus alweer in de trein richting Port Macquarie (zo'n 6 uur). Ik had nog niet genoeg van het reizen ;)..

Het landschap doet mij tot nu toe erg aan Nederland denken: Grijze luchten, weilanden, koeien en REGEN :(... echt balen... We hopen morgen op beter weer!

Om een uur of 19 uur aangekomen. Heerlijk gegeten bij een thai en dan ga ik nu (eindelijk) mijn eerste nacht in een hostel tegemoet. We hebben we een hele gave gevonden (zie foto)!

Slaap lekker allemaal ;)!

  • 11 Februari 2013 - 22:25

    Hans:

    Leuk! Veel plezier komende tijd :)

  • 12 Februari 2013 - 13:14

    Wijnie:

    Nou inderdaad, net Nederland met die koeien en het gras is er ook groen. Daarvoor hoeft je niet 22 uur te vliegen. Maar ik hoop niet dat het daar vriest. Ik moest vanmorgen weer krabbelen. Ik denk wel dat er meer te zien is. Veel plezier. Hostel ziet er goed uit.

  • 13 Februari 2013 - 11:55

    Jacq:

    Ohhhhh de koeien..... Was ik vergeten te zeggen SORRY. Ook heel gevaarlijk! Je kan beter een koala beertje melken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 08 Feb. 2013
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 17232

Voorgaande reizen:

09 Februari 2013 - 08 Maart 2013

Australië!!

Landen bezocht: