Port Macqarie - Coffs Harbour / Watervliegtuig!! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Esther Radder - WaarBenJij.nu Port Macqarie - Coffs Harbour / Watervliegtuig!! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Esther Radder - WaarBenJij.nu

Port Macqarie - Coffs Harbour / Watervliegtuig!!

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Februari 2013 | Australië, Port Macquarie

Vroeg opgestaan en een heerlijk vegetarisch broodje gescoord! En ik moet zeggen dat vegetarische is best lekker (Janey is vegetarisch). Op onze prachtige veranda van het hostel ontbeten. Daarna naar het water gelopen in Port Macqarie op zoek naar de wilde koala's. Daar kwamen we een watervliegtuig tegen. In een spontane actie hebben we een vlucht gemaakt. Echt onwijs gaaf, wat een uitzicht ;)! Koala's helaas gemist, vraag me ook af of ze er echt waren. In de middag de trein gepakt richting Coffs Harbor. Mooi hostel vlak bij het station gevonden. luxe twee persoonskamer geboekt. Daar had ik het geniale idee om nog even naar het strand te gaan. Maar zodra ik de zonnebrand maar in mijn handen heb wordt het of bewolkt of het gaat regenen. Tante echt een hele goede, je verbrand echt niet ;)! Wel heel mooi natuurgebied, dus stuk langs het strand gelopen en over de pier, erg mooi! S'avonds nog regen, dus bij de Italiaan gegeten en een biertje gedronken.

  • 16 Februari 2013 - 13:01

    Wijnie:

    Gelukkig heb je je eerste zonnetje te pakken, Ja joh die zonnecreme is geweldig. Wij tellen de dagen af nog 9 nachtjes slapen. Ariantine melde dat het in Egypte 25-29 grade is. Ik kan niet wachten.
    kus van je tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 08 Feb. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 17227

Voorgaande reizen:

09 Februari 2013 - 08 Maart 2013

Australië!!

Landen bezocht: